WAŻNE!
Szanowni Państwo,
informujemy, iż po dokonaniu oceny odwołań wniesionych przez organizacje od rozstrzygnięć otwartego konkursu ofert na realizację ww. zadania publicznego, Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników przedstawia co następuje:
Analiza odwołań złożonych w systemie informatycznym „Witkac” wykazała, że:
odwołania Ochotniczych Straży Pożarnych, które zostały złożone i podpisane prawidłowo, podlegają dalszej procedurze odwoławczej natomiast te z OSP, których odwołania zawierają nieprawidłowości formalne i techniczne wymagają ich usunięcia.
W związku z powyższym informuje się, że jednostki OSP, które złożyły odwołania z ww. nieprawidłowościami mają możliwość ponownego, prawidłowego złożenia odwołań w tym uzupełnienia braków.
Dodatkowy termin na złożenie odwołań wynosi trzy (3) dni kalendarzowe od daty publikacji niniejszej informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników tj. do dnia 07.11.2025 r.
Odwołania wraz z ewentualnymi uzupełnieniami należy składać w sposób określony w ogłoszeniu o konkursie ofert. Prosimy o upewnienie się, że odwołania zostały załączone i prawidłowo podpisane przez osoby do tego uprawnione.
W razie pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu: (22) 629-70-96.
biuletyn informacji publicznej

