Dotyczy otwartego konkursu pn.: „Wyposażenie w sprzęt ratowniczo-gaśniczy, umundurowanie bojowe i sprzęt teleinformatyczny dla Jednostek OSP oraz na wsparcie działalności MDP z terenów wiejskich”

|   Aktualności

WAŻNE!

Szanowni Państwo,

informujemy, iż po dokonaniu oceny odwołań wniesionych przez organizacje od rozstrzygnięć otwartego konkursu ofert na realizację ww. zadania publicznego, Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników przedstawia co następuje:

Analiza odwołań złożonych w systemie informatycznym „Witkac” wykazała, że:

odwołania Ochotniczych Straży Pożarnych, które zostały złożone i podpisane prawidłowo, podlegają dalszej procedurze odwoławczej natomiast te z OSP, których odwołania zawierają nieprawidłowości formalne i techniczne wymagają ich usunięcia.

W związku z powyższym informuje się, że jednostki OSP, które złożyły odwołania z ww. nieprawidłowościami mają możliwość ponownego, prawidłowego złożenia odwołań w tym uzupełnienia braków.

Dodatkowy termin na złożenie odwołań wynosi trzy (3) dni kalendarzowe od daty publikacji niniejszej informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników tj. do dnia 07.11.2025 r.

Odwołania wraz z ewentualnymi uzupełnieniami należy składać w sposób określony w ogłoszeniu o konkursie ofert. Prosimy o upewnienie się, że odwołania zostały załączone i prawidłowo podpisane przez osoby do tego uprawnione.

W razie pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu: (22) 629-70-96.